Zákaznická podpora:obchod@hahn.cz

Naftové topidlo BV 471 FS AIR-BUS s nepřímým spalováním

Kód: 149492
127 868 Kč / ks 105 676 Kč bez DPH
Expedice do 5 pracovních dnů
Můžeme doručit do:
22.11.2019

Detailní informace

Detailní popis produktu

Naftové topidlo BV 471 FS AIR-BUS s nepřímým spalováním

Tato profesionální topidla s nepřímým spalováním bez zabudované palivové nádrže splňují požadavky všech provozů. Mají odtah spalin a možnost připojení 4,2 nebo 1 pružné hadice k rozvodu proudění teplého vzduchu. Do prostoru vhání pouze horký vzduch bez nečistot. Jsou vybavená tepelným výměníkem a termostatem zabraňujícím přehřátí stroje. Je zde možnost připojení předehřevu paliva i doplňková možnost připojení prostorového termostatu. Spalovací komora je vyrobena z nerezové oceli a všechny modely jsou vybaveny podvozkem pro snadnou manipulaci. Jsou vybavené profesionálním hořákem zn. Riello a přepínačem léto-zima jen pro ventilaci. Také termostatem ventilátoru s auto resetem. Na vyžádání je možné dodat stroj s plynovým hořákem místo naftového !

Výhody: 

  • Horký vzduch bez nečistot
  • Dosažený tlak 100Pa
  • Možnost propojení s doplňkovým pokojovým termostatem
  • Možnost napojení 4, 2 nebo 1 pružné hadice k rozvodu teplého vzduchu 
  • Odtah spalin
  • Samostatný hořák Riello
  • Přepínání léto - zima jen pro ventilaci
  • Předehřev paliva
  • Elektronický systém kontroly plamene s fotobuňkou 
  • Termostat ventiátoru s automatickým resetem
  • Bezpečností termostat s manuálním resetem
  • Trojitá filtrace paliva: sítko nádrže, sací filtr a filtr na trysce
  • Součástí filtr pro předehřev paliva
  • Vysoce učinný tepelný výměník
  • Spalovací komora z nerezové oceli
  • Podvozek je součástí stroje 
  • Na výžádání: plynový hořák místo naftového 
Topný výkon 136 kW
Průtok vzduchu 8500 m3/h
Spotřeba nafty 12,93 kg/h
Hmotnost 270 Kg
Příkon 2,03 kW
Napětí 230 V
Proud 8,8 A
Palivo Nafta/Elto
Frekvence 50 Hz
D x Š x V 2090x755x1230 mm

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: