HONDA Jednofázová čtyřtaktní elektrocentrála EU 10i (invertor)
Kód: EU 10IDetailní popis produktu
Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Proto je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič.
Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládacím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU10i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
| Motoru | GXH 50 |
|---|---|
| Regulace výstupního napětí | Invertor |
| Výkonová kategorie (HP) | 1,32/1,79 (6000) |
| Krytí | IP 23 |
| Spotřeba paliva | 0,53 - 0,26 |
| Jistič AC 3fáz/1fáz | - / ano |
| Množství motorového oleje (l) | 0,25 |
| Pojistka DC | Ano |
| Objem palivové nádrže (l) | 2,1 |
| Olejové čidlo | Ano |
| Garantovaná hlučnost dB(A) | 83 - 87 |
| Voltmetr | - |
| Suchá hmotnost (kg) | 13 |
| Počitadlo motohodin | Volitelné příslušenství |
| Chlazení | Vzduchem |
| Podvozek | Ne |
| Zapalování | Tranzistorové bezkontaktní |
| Vnější rozměry D x Š x V (mm) | 450 x 240 x 380 |
| Maximální/Provozní výkon (kVA) | 1,0 / 0,9 |
| Výstupní napětí/Frekvence | 230 / 50 |
| Účiník cosф | 1 |
| Výstupní proud 3f./1f. (A) | - / 3,9 |
| Stabilita napětí /kmitočtu (%/Hz) | 1 / 0,1 |
| Stejnosměrné napětí (V) | 12 |
| Stejnosměrný proud (A) | 8 |
| Typ motoru | Benzín |
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Stavební technika |
|---|---|
| Záruka: | 2 roky |
| Hmotnost: | 13 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
